Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Video kurz: Marketing v kostce

Nejste si jisti, zda marketingu rozumíte správně? Chtěli byste se naučit více a využít tyto znalosti ve vašem byznysu? Důležité základy se dozvíte v tomto kurzu.

Získat kurz

  • Lekce zdarma
  • Garance vrácení peněz
  • Certifikát po absolvování kurzu

Popis kurzu

Marketing je pojem, bez kterého nemůže úspěšně fungovat žádné podnikání. Díky tomuto kurzu konečně porozumíte základním marketingovým principům a dozvíte se, proč je marketing v podnikání tolik důležitý. S pomocí odborníka s dlouholetou praxí v marketingovém výzkumu pochopíte zásadní pojmy, jako například co je marketinový mix, segmentace, targeting či positioning. Díky využívání praktických příkladů z různých oblastí domácího i zahraničního trhu se snadno a rychle zorientujete v celé problematice a ani chvíli se nebudete nudit.

Co v online kurzu marketingu získáte?

  • 60 videí rozdělených do 7 ucelených bloků pro lepší orientaci
  • Cenné informace pro vaše podnikání i vzdělání z oblasti marketingu
  • Dozvíte se co je to marketing a k čemu slouží marketingový mix
  • Odkryjete význam termínů segmentace, targeting a positioning
  • Zjistíte, jaká jsou marketingová specifika produktu, ceny, distribuce a komunikace
  • Povede vás odborník s 20 letou praxí v oblasti marketingu a sociologie
  • Kurz vás naučí praktickému využití marketingu v reálném tržním prostředí.

Seznam lekcí

Definice marketingu

  1. Úvod
  2. Co se dozvíte?
  3. Obsah marketingu
  4. Zákazník
  5. Definice marketingu
  6. Vývoj podnikatelských koncepcí
  7. Marketingová koncepce
  8. Čtyři pilíře marketingu
  9. Společenský marketing
  10. Směnný proces
  11. Pyramida potřeb
  12. Transakční a vztahový marketing
  13. Nespokojení zákazníci

Analýza marketingového prostředí

  1. Marketingové prostředí
  2. Marketingové makroprostředí
  3. Marketingové mikroprostředí
  4. Způsob získávání informací
  5. Situační analýza
  6. Analýza konkurence
  7. Zákazníci
  8. Porterův model pěti tržních sil zdarma
  9. Marketingový výzkum
  10. Zásady marketingového výzkumu
  11. SWOT analýza

Produktový marketing

  1. Marketingový mix 4P
  2. Komplexní produkt
  3. Komplexní produkt z pohledu zákazníka
  4. Základní produktové strategie
  5. Životní cyklus produktu
  6. BCG matice
  7. Strategie životního cyklu produktu

Cenový marketing

  1. Možnosti ceny jako marketingového nástroje
  2. Tržní mechanismus
  3. Způsob stanovení ceny
  4. Strategie stanovení ceny

Distribuční marketing

  1. Možnosti místa jako marketingového nástroje
  2. Úrovně distribuční cesty
  3. Hlavní funkce distribučních cest
  4. Distribuční strategie

Marketingová komunikace

  1. Marketingová komunikace
  2. Cíle marketingové komunikace
  3. Marketingový komunikační mix
  4. Strategie PUSH a PULL
  5. Reklama
  6. Pět M
  7. Reklamní strategie
  8. Podpora prodeje
  9. Schéma plánu podpory prodeje
  10. Public relations
  11. Nástroje Public relations - PENCILS
  12. Osobní prodej
  13. Direct marketing
  14. Event marketing

Marketingové řízení a organizace

  1. Marketingové řízení
  2. Marketingové cíle
  3. Marketingové plánování
  4. Organizace marketingu ve firmě
  5. Marketingový informační systém
  6. Rostoucí podíl CEO "marketingového původu"
  7. Rozloučení
JB

Mgr. Jiří Boháček

Jiří je odborník v oblasti marketingu a sociologie. Je autorem řady odborných publikací v Čechách i v zahraničí. V současné době působí na Fakultě podnikového hospodářství VŠE v Praze a na katedře marketingu soukromé vysoké školy VŠEM.

Mohlo by Vás také zajímat