Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Video kurz: Marketingový plán snadno a rychle

Podnikáte, ale nejste spokojení se svými výsledky? Nebo chcete teprve začít s novým projektem a nevíte jak? Pojďte se naučit, jak si sestavit marketingový plán.

Získat kurz

  • Lekce zdarma
  • Garance vrácení peněz
  • Certifikát po absolvování kurzu

Popis kurzu

Marketingový plán je roční souhrn všech marketingových aktivit. Tento jednoduchý dokument vám pomůže dosáhnout svých podnikatelských cílů.  Díky sestavení marketingového plánu se dozvíte, kam by měla vaše firma během roku dojít a jakým způsobem by toho měla dosáhnout. Díky němu se dozvíte, jestli jste v podnikání úspěšní, jestli vyděláváte a také kolik ušetříte. V tomto kurzu se naučíte marketingový plán sestavit od začátku do konce.

Co v online kurzu marketingového plánování získáte?

  • 23 videí rozčleněných do 7 částí
  • Dozvíte se, jak si srovnat informace, jaké vlastnosti má správný cíl
  • Zjistíte, kdo je vaše cílová skupina
  • Porozumíte pojmům strategie vs. taktika
  • Nastavíte si optimální rozpočet
  • Sestavíte si SWOT analýzu
  • Šablona marketingového plánu ke stažení ZDARMA
  • Lektorka s 20letou praxí v marketingu
  • Srozumitelné vysvětlení bez odborné hantýrky
  • Návod okamžitě použitelný v praxi

Seznam lekcí

Úvod

  1. Co je marketingový plán
  2. Proč mít marketingový plán zdarma

Kořeny vašeho podnikání

  1. Širší kontext
  2. Poslání
  3. Vize
  4. Co prodáváte (produkty a služby)

Cíl = magický záměr

  1. Jak fungují cíle
  2. Hlavní cíl
  3. Dílčí cíle

Váš zákazník – váš pán?

  1. Cílová skupina
  2. Ideální zákazník
  3. Sekundární cílové skupiny

Co teď a co potom

  1. Strategie
  2. Strategie podle marketingového mixu
  3. Strategie podle SWOT analýzy
  4. Silné stránky
  5. Slabé stránky
  6. Příležitosti
  7. Hrozby
  8. Taktický plán

Čísla a peníze

  1. Rozpočet na marketing
  2. Kontrolní mechanismy

Hurá do realizace

  1. Co teď – jak používat marketingový plán v praxi

Mgr. Magdalena Čevelová

Marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Majitelům malých firem, živnostníkům a volnonožcům pomáhá získat zákazníky, uvádět na trh nové produkty a služby, nastavovat ceny, zvyšovat zisky a nacházet v práci smysl a radost.

Mohlo by Vás také zajímat