Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Audiokniha: Webcopywriting pro samouky

Obsah je král a k úspěšnému businessu na internetu potřebujete perfektní prodejní texty, které prodávají. Objevte tajemství copywritingu, tato audiokniha vás krok za krokem provede psaným uměním zvaným copywriting.

Získat audioknihu

  • Kapitola zdarma
  • Přes 8 hodin výuky
  • MP3 ke stažení

Popis kurzu

Zjistěte, že hra se slovy má svůj pevný řád a že není tak těžké ji hrát. Audiokniha je plná copy rad od Pavla Šenkapouna. Pokud provozujete e-shop nebo jiný on-line business a snažíte se něco prodávat, je tato kniha právě pro vás. Konkurence je obrovská a originální obsah webu je důležitý. Napište si ho sami, nesypejte zbytečně peníze do placené reklamy, oslňte své zákazníky originálními texty. Dozvíte se, jak na to. Víte, k čemu slouží CTA, jak se využívá AIDA, nebo proč je zrovna headline tak důležitý?

Vybudujte si svou značku, webovou identitu s dobrými texty, přepište svůj web. S audioknihou si osvojíte základní terminologii a naučíte se používání osvědčených postupů při psaní. Vezměte slova do svých rukou, staňte se sám svým webovým stránkám copywriterem. Utáhněte lidi na internetu dobrým textem, tím vaším.

Získat audioknihu

Seznam lekcí

ÚVOD: Jak se z lamy stát podnikatelem

  1. Co vás v této audioknize čeká

Jak se zabydlet na internetu

  1. Jak dobýt internet se svou značkou
  2. Text nebo video?
  3. Podivuhodný případ ne-copywritera
  4. Nulový stupeň copywritingu

Zákazník, produkt a vy. A vaše USP

  1. Zákazníci a jejich potřeby, zájmy i vášně
  2. Využijte statistiky webové návštěvnosti

Elementy obsahové strategie

  1. Jaké cíle mohou plnit vaše internetové texty
  2. Značka - Positioning - Tone of Voice - Style guide
  3. Novinky
  4. Tématické články pro váš obsahový marketing
  5. Produktové a prodejní texty
  6. Sociální sítě

Anatomie webového obsahu

  1. Učit se z referencí a blogů špičkových copywriterů
  2. Anatomie webového obsahu
  3. HTML hlavička - Meta texty - Meta tagy
  4. Doména
  5. Favicon
  6. Logo
  7. Slogan neboli claim
  8. Menu
  9. Slider/Rozcestník
  10. E-mail bait
  11. Aktuality/Blog
  12. Reference
  13. Patička

Jak napsat přesvědčivý produktový text

  1. Pravidlo pravidel: Nevěřte pravidlům
  2. Srozumitelnost, relevance, obrácená pyramida a špetka osobitosti
  3. Cíle textu
  4. Struktura produktové stránky ala AIDA
  5. Snippet aneb Copywriting před copywritingem
  6. Headline a otvírák aneb Copywriting nad foldem

Pavel Šenkapoun

Pavel Šenkapoun, jeden ze špičkových českých copywriterů a brandistů, má za sebou pořádně dlouhou řádku úspěšných projektů, pravidelně publikuje a řídí svou agenturu nejlepsicopywriter.cz. Divoké vody copywritingu brázdí s jistotou větrem ošlehaného korzára, a tak souhrn svých zkušeností vydal knižně. Audiokniha Copywriting pro samouky vás provede základními pravidly webového psaní a třeba díky ní vylepšíte své byznys texty.

 

 

Mohlo by Vás také zajímat

Buďte s námi v obraze!

Vyplňte svůj e-mail a nenechte si tak ujít nejnovější kurzy, které pro Vás pravidelně připravujeme!

×