Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Video kurz: Jak na výdělečný e-shop

Nemáte dostatek zkušeností a chcete znát tipy, jak udělat z vašeho e-shopu výdělečnější business? V tomto kurzu se dozvíte praktické informace, které vám pomohou navyšovat prodeje.

Získat kurz

  • Garance vrácení peněz
  • Jedna hodina konzultace zdarma
  • Certifikát po absolvování kurzu

Popis kurzu

Díky kurzu získáte spoustu důležitých informací, budete vědět, jak analyzovat a vyhodnocovat data a hledat cesty jak navyšovat své zisky. Dozvíte se, jak založit internetový obchod, jak vybrat pro váš e-shop platformu a jak naplnit shop daty. Zjistíte také, jak vyhodnotit své investice do reklamy. Kurz je rozdělený do osmi bloků, která mají různá témata. U každého videa najdete souhrné informace, které si můžete stáhnout a kdykoliv se k nim vrátit.

 

Co v online kurzu jak na výdělečný e-shop získáte?

  • 44 videí rozdělených do 8 tematických bloků
  • Možnost dotazů na email lektora
  • Celkem 8 hodin výukových materiálů
  • Tištěnou příručku
  • 1 hodina konzultace po Skypu ZDARMA
  • 30 denní garance vrácení peněz
  • Nezbytnou součástí kurzu jsou videa zaměřená na pochopení základů webové analytiky – Google Analytics.

Investujte do svého úspěšného podnikání, kdo jiný by měl znát a umět spravovat svůj e-shop lépe než vy?

 

Seznam lekcí

Zakládáme e-shop od A do Z

  1. Právní forma podnikání
  2. Finanční plán
  3. Účetnictví
  4. Výběr zboží

Navrhujeme strukturu e-shopu

  1. Kroky návrhu e-shopu zdarma
  2. Návrh stránek e-shopu
  3. Použitelnost e-shopu
  4. Jednoproduktové e-shopy

Vybíráme technické řešení e-shopu

  1. Funkce e-shopu
  2. Realizace technického řešení
  3. Doména
  4. Webhosting
  5. Napojení na další systémy

Budujeme textový obsah e-shopu

  1. Proč je obsah důležitý
  2. Text v kategoriích
  3. Text v detailu produktu
  4. Texty na ostatních stránkách

Zasíláme zboží k zákazníkovi

  1. Sklad
  2. E-shop bez skladů
  3. Platební metody
  4. Expedice
  5. Dostupnost zboží
  6. Zákaznická péče

Propagujeme e-shop na internetu

  1. Proč je marketing důležitý
  2. SEO
  3. PPC
  4. Srovnávače zboží
  5. E-mail marketing
  6. Sociální sítě
  7. Affiliate marketing
  8. Obsahový marketing

Měříme výkon e-shopu v čase

  1. Proč měřit?
  2. Konverze a konverzní poměr
  3. Měřící nástroje
  4. Nastavení Google Analytics
  5. Rozhraní Google Analytics
  6. Metriky v Google Analytics
  7. Vyhodnocování v Google Analytics
  8. Značení kampaní – Tagování

Řešíme právní otázky kolem e-shopu

  1. Všeobecné obchodní podmínky
  2. Reklamace
  3. Informační povinnosti, kupní smlouva a odstoupení
  4. Dozorové orgány
  5. Padělky
PM

Petra Mikulášková

Provozuje vlastní e-shop a zabývá se správou inzercí na srovnávačích zboží, audity e-shopů a dozoruje nezávisle při jejich výstavbě či provozu. Napsala knihu Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod a spoluutvářela projekt Certifikace Heureky.

Mohlo by Vás také zajímat