Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Audiokniha: Nekonvenční myšlení

Začněte myslet jinak než ostatní a získejte konkurenční výhodu.

Získat audioknihu

  • Kapitola zdarma
  • Přes 5 hodin výuky
  • MP3 ke stažení

Popis kurzu

Jedna z mála věcí, kterou se lze v dnešní době ve značné uniformitě odlišit, je myslet nekonvenčně. Jinak než majorita. Jen tak můžete získat konkurenční výhodu, na kterou vaši rivalové nepřijdou. Autoři knihy Anja Foster a Peter Kreuz chápou konvenční myšlení jako nástroj, kterým lze dramaticky změnit vývoj vaší firmy. Kniha vás naučí přemýšlet, vymýšlet a tvořit. Naučí vás také uvažovat nad tím, jak využít postupy a techniky z jiných oborů a aplikovat je na ten váš.

Seznam lekcí

Nekonvenční myšlení

  1. Úvod
  2. Hledejte nové cesty
  3. Jiné myšlení v podnikání
  4. Panoramatický pohled
  5. Mrtvý střed
  6. Lehká bagáž
  7. Nekonvenční myšlení: Trhy
  8. Vytvořte zcela nové trhy
  9. Neklaďte úspěchu hranice
  10. Dobývejte nové trhy
  11. Staňte se šampiony ve svém oboru
  12. Nekonvenční myšlení: Produkty
  13. DNA produktu
  14. Záležitost designu
  15. Vnitřní prožitek
  16. Buďte kreativní
  17. Nekonvenční myšlení: Cena
  18. Cenová DNA
  19. Polarizace cen
  20. Umístěte se chytře uprostřed
  21. Darujte lampu - prodávejte olej
  22. Ať si cenu určí zákazník
  23. Ať platí jiní
  24. Začněte jako novátor - teď!
AP

Anja Förster & Peter Kreuz

Autoři bestsellerů bourají předsudky a zastávají hluboké přesvědčení, že blázen je ten, kdo dělá pořád totéž, a přesto očekává jiný výsledek.

 

 

Mohlo by Vás také zajímat