Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Video kurz: Vydělávejte na vašich fotografiích - vše o fotobankách

Fotografujete? A chtěli byste se o své fotografie podělit i s ostatními a ještě na tom vydělávat? Vytvořte si vlastní FOTOBANKU a prodávejte licence na své fotografie.

Získat kurz

  • Hodina výuky
  • Doplňkové materiály
  • Nezbytné online nástroje

Popis kurzu

Staňte se fotobankéřem! Ať už jste amatér, poloprofesionál či profesionální fotograf, založte si fotobanku. Online prodej licencí na fotografie je velmi příjemným vedlejším, ale někdy i hlavním příjmem. K tomu, abyste se stali fotobankéřem, postačí pouze fotoaparát, trpělivost a pár důležitých znalostí o fotobankách. Kurz obsahuje kompletní balíček informací pro začínající či pokročilé, od založení konta ve fotobance, přes nahrání snímků, schválení, prodej až po proplacení peněžních prostředků na účet.

Obsah kurzu:

  • Výhody a specifika prodeje na fotobankách
  • Prodejní cyklus každého fotobankéře
  • Jaký je přibližný výdělek jednoho snímku a jaký může být celkový příjem
  • Jaké existují fotobanky
  • Tipy a rady, do kterých fotobank má cenu snímky nahrávat a kam ne
  • Které snímky se dobře prodávají a které neprojdou schválením
  • Jak zvýšit prodej
  • Jak založit účet ve fotobance a způsoby proplácení kreditů
  • Exkluzivita, redakční snímky, nástroje pro zjednodušení práce

Kurz má celkem 55 minut. Součástí kurzu jsou doplňkové materiály ve formě prezentace, e-book Desatero úspěšného fotobankéře a textový dokument s odkazy na nezbytné online nástroje.

Získat kurz

MT

Martin Taschner

Fotografii se Martin věnuje již dlouhá léta. Hned zpočátku ovšem bojoval s problémem, se kterým se asi setkává většina fotografů - s obrovskou finanční nákladností na kvalitní fototechniku, která je pro tvorbu kvalitních snímků často nezbytná. Jako řešení se rozhodl vyzkoušet prodej svých snímků přes fotobanky - díky této relativně jednoduché metodě mohl získat finance na nákup další a lepší fototechniky a tím dále zkvalitňovat svoje snímky - a tím i dále zvyšovat své prodeje na fotobance. Tato metoda se nakonec ukázala jako funkční a v současnosti již úspěšně prodává své portfolio na všech velkých světových fotobankách.

Mohlo by Vás také zajímat

Buďte s námi v obraze!

Vyplňte svůj e-mail a nenechte si tak ujít nejnovější kurzy, které pro Vás pravidelně připravujeme!

×